torsdag 10. januar 2013

Bellas votter og flettbånd

Endelig har også jeg oppdaget Twilight filmene!
I Bellas spennende verden har hun på seg et par fantastisk fine votter, slike:
 
 

 
Oppskriften er oversatt til norsk og du finner den her.
De finnes i en kort og en lang versjon, jeg valgte de korte med tanke på at de lange ville være noe upraktiske med vinterjakke på.Det gikk med to nøster Nepal fra Drops.
 
I forsøket på å bruke opp noe av garnlagret havnet flettebåndet fra Pickles på pinnene - lett som en plett og meget lekkert.
Tjukk Merino fra Pickles er supermykt garn og klør ikke. Jeg er veldig kresen på garn som skal rett på huden- dette kan anbefales!


9 kommentarer:

  1. De er så fine :) Jeg har lenge hatt lyst til å strikke dem, men må nok vente til et par andre ufoer er ferdige...

    SvarSlett
  2. Nydelige votter, en dag skal jeg også strikke de!:)

    SvarSlett
  3. Så delikat farge du har valgt på fine votter!

    SvarSlett
  4. Disse vottene er så fine! De er planlagt hos meg også, men så er det jo alt det andre også.....
    Flott flettebånd også:)

    SvarSlett
  5. Herlige votter og pannebånd, passet bra sammen også :)

    SvarSlett
  6. Vottene er kjempefine!
    Jeg har strikket mange par Bella, men det var til jul for 2-3 år siden.
    Ha en fin-fin kveld.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  7. Nydelige votter og flott pannebånd. Liker også veldig godt Pickles sitt ullgarn!

    SvarSlett
  8. Nydelige votter, står på min to-knit liste også så misunner deg som kan ta dem på :)

    SvarSlett
  9. De vottene er så fine! :) Nepal er en av favorittene her i heimen :)

    SvarSlett

Takk for at du har tid til å legge igjen en liten hilsen, jeg setter pris på hver eneste kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...